Skärpning!

KILLAR OCH DERAS STATUS

Jag blir så trött på det. Jag bryr mig inte om du kan köpa mig dyra smycken och kläder. Att du ska skaffa en svin dyr bil när du får körkort, att du slog någon någonstans. Det är inte det jag är ute efter. Skippa det där snacket och tänk efter. 
Vi tjejer, (i alla fall inte jag) blir ett dugg attraherad av sånt prat. Jag struntar i det där, det jag vill ha är dig, dig, dig och åter dig. Inte dina presenter, pengar och bilar. Jag blir nöjd av att bara ha dig. 
Nu är säkerligen inte alla som jag, men detta är jag. 

Och denna Dig som nämns, är ingen speciell. Ett exempel bara.

Jag är trött, fast pigg. Skulle vilja vända mig upp och ner och skaka på mig så att jag vet vad jag vill. Men det jag VET är att jag haft en toppen helg ute i Barva hos Erikas familj. Ätit gott, pratat, skrattat och varit barnvakt =)

Nu ska jag knyta mig. GN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0