Skola, Astrid och algebra

Algebra & Astrid
Det är inte det minsta kul. Jag har ändå lyckats med 38 tal på min matte lektion. Det är mycket skriva och JÄVLIGT mycket tänka. Men för nu, så är det över. Nu ska jag jobba med Astrid Lindgren. Jag hatar den tanten. Kanske är dumt att säga så, för jag kände inte henne. Men att jobba med hennes arbete, skriva texter och läsa, inkl svara på frågor. Det tar kol på mig. Jag började med henne redan innan sommarlovet och är ännu inte klar. För att jag inte orkar. (Förlåt mamma & pappa) Så nu, ska jag kila iväg till min svenska lektion och försöka bli klar så jag slipper henne..

Jag har en känsla att helgen kommer att bli awsome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0