I CAN'T HELP MYSELF FROM LOOKING FOR YOU

But there's a side to you
That I never knew, never knew.
All the things you'd say
They were never true, never true,
And the games you play
You would always win, always win

Har varit väldigt mycket ute i huset, varje dag faktiskt. Så har inte haft tillgång till internet. Och jag kan säga att det går framåt i huset, vardagsrummet är färdig målat och lika så matrummet. Fattas tapet i matrummet bara, men den kommer nog snart upp. Och när jag kommer tillbaka är det dags att måla fönster. Och börja med trappan som jag har slipat och fixat lite med idag. Och efter all dess grov göra så är det dags att måla mitt rum :)
Här kommer även lite bilder på mitt rum, INGENTING är i sin ordning så säg inget!





OCH HÄR ÄR VÅRAT APFULA MATRUM INNAN MÅLING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0