Jag kom och tänka på en sak.

När vi i våran ålder träffar en kille, då heter det träffas. Men när äldre människor träffas, då dejtar de. Varför kan inte vi dejta? Vad är det för skillnad?
Hur som helst, så när ''någon'' väl träffat en tjej/kille, så blir vi singel tjejer/killar ogilla-objekt för de som har förhållanden. För vi kan strula runt med vem vi vill och vart vi vill, vi kan ha sex när vi vill, hur vi vill och med vem vi vill. Så därför tror jag att de som har flickvän/pojkvän ogillar vi singlar för att de tror att vi ska göra det med deras partner. Eller är det bara jag som tänker korkat just nu? Jag tror inte det, jag tror på det jag tror på. Och så får det vara.

Jag är glad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0